lørdag 20. juni 2009

Loppis og Gjenbruk

Idag har vi vært oppi bygda og
sett og handla på Loppemarked.
De hadde ikke så mye men noe fant jag da.

Forst vil jeg vise dere noe tøy
mest gardiner jeg tror det blir noen
vesker, puter og kanskje et
skjørt av dette etterhvert.


Her er endel fat, de røde asjettene
passer perfekt for to kopper jeg har
og det flerfargede er av de samme
som jeg fikk tak i en gang før
og selvsagt et fat i fattigmannssølv

Dette betalte jeg 80,- kr for
og det synes jeg er en grei "loppispris"


Og så viser jeg dere et funn
som skal bli et treetasjes stettfat
Disse fata og lysestakene
har jeg betalt bra for faktisk en
kostpris på ca 400,- kr



Og så en ide av gjenbruk av Norgesglass
Nålepute og oppebevaring av mine synåler,
og nå ser jeg dem.
Det synes jeg er veldig greit ;D


Og her er et Fretexkjøp til min svigerdatter,
hun samler på grønnt glass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar