lørdag 13. mars 2010

Gjenbrukside

Forrige helg hadde vi navnefest
til mitt yngste barnebarn.
Og da knustes stetten på et gammelt glass,
selve glasset berga og da de ville kaste glasset
var jeg raskt framme og berga det.
Jeg dro hjem
og fant en gammel forsølvet lysestake
og satte glasset rett oppi,
fylte litt glassperler i bunnen
og tente et telys.

Viola... et flott gammelt glass -
fikk et liv videre!


Røsslyng som har gitt en komentar under her gav meg en flott ide videre:
Bruk ute i blomsterbedet eller sett glasset i en blomsterpotte og tenn levende levende lys - Flotte lyslykter - Jeg ser for meg mange måter å bruke dem på nå :D     Tusen takk for ideen Røsslyng!
Her er forresten Hagebloggen hennes også - En koselig blogg dere må kikke innom!

2 kommentarer:

  1. Og man kan også bruke slike nedi blomsterkrukker/bed så lyser det fint utendørs i sommernatten ;)

    SvarSlett
  2. Ganske enkelt genial Astrid :-)
    Har du limet glasset fast til stagen?
    Knus HelleF

    SvarSlett