lørdag 7. august 2010

Mer hekling

Igår så jeg den nye boka Flora  ideer av Finn Schjøll
der F. Schjøll og Bente P. Røvik
har samarbeidet om ei flott bok
tror nok den blir i mitt eie snart ;)))
Jeg fant et mønster i et gammelt julehefte
(det er under 140 dager igjen til jul så julehefter og div.
er begynt  å komme fram her i heimen :D )

Jeg hekla denne i ullgarn som jeg kan tove,
så det blir nok prøvd ut senere!

Og dette er resultatet av et bilde jeg så på nettet,
jeg husker ikke hvor og helt hvordan
heklamønstret så ut.
Men det som fenget meg var blostens midte,
som jeg her har "fletta" til slutt.

Dette blir nok til noen oppheng i årets juletre.

4 kommentarer:

  1. Søte små heklerier. Må visst sjekke ut den boken også.

    SvarSlett
  2. Så fine heklerier du har laget. Foresten har du en kjempe fin blogg. Denne må jeg sjekke mer ut:)

    SvarSlett
  3. Nydelige helklerier. Likte så godt den vrien med vevnett i midten :)

    Takker for koselig besøk på bloggen min :) Ha en fin søndag. Her skinner sola og det dufter så godt av august !

    SvarSlett