onsdag 11. august 2010

Ny firkant og julestjerne

En ny firkant er laga. Jeg har kikka igjennom alle
heklebøkene mine og finner ikke fler der, og da
må jeg begynne å gå igjennom småmønster
og samla mønster fra ulike blader osv. og det tar tid ;)

















Men samtidlig som jeg leter finner jeg andre mønster,
og for å ikke glemme av dem, hekler jeg en prøve ;)
Denne blir juletrepynt ;) det er da 133 dager igje til jul! :p


En huske"lapp" for meg selv:
- 5 lm og 1fm i 3dje lm, fortsett sånn til riktig ant. tagger,
- 3 lm og snu, 2 fm, så 3 lm og 1fm i  3dje lm,
så 2fm fortsett sånn nedover.

Lag antall tagger og sett sammen i ring.

HUSK å hekle hengeløkke i en topp
hvis jeg skal ha heng.

Kanskje hekle inn perler?
Kanskje bare stjerne?

1 kommentar:

  1. Nydelig snøkrystall du har heklet tror nesten jeg må prøve på denne. Den var super fin:-)

    SvarSlett